Login Register
Scroll Scroll

ClipFlair Forums. Create discussion topics and get answers

Feedback on ClipFlair Studio application Save/Load integration with Import/Export  Viewed 19540 time(s), 5 post(s), 3/13/2013 11:47:10 AM - by Stavroula

Stavroula
4592 Reputation 329 Total posts
3/13/2013 11:47:10 AM

Apologies for the Greek content of this message, but this conversation needs to be recorded here too!

[1:24:48 μμ | Edited 1:25:30 μμ] George Birbilis: (*) εν τω μεταξύ θέλω να βάλω ένα transformation από το table που έχουμε τώρα τα metadata σε ένα xml schema δικό μου (και από κεί να βγαίνει μετά η HTML του gallery) ώστε να μπορείς να το πειράζεις με το XMLNotepad (και να βλέπεις επιτόπου το gallery πως θα φαίνεται με κάθε αλλαγή [έχει transformation view σε χωριστή καρτέλα]) και να μπορώ να βάλω επιτέλους το PivotViewer search και στο site και μέσα στο Studio τώρα που έχουμε και images
[1:26:11 μμ] Stavroula Sokoli: και μεσα στο studio - teleia - pou?
[1:26:56 μμ | Edited 1:27:22 μμ] George Birbilis: (*) στο Open Activity from URL dialog και στο Media URL input με ένα "..." κουμπάκι (αυτό θα είναι και με δεξί κλίκ στη μπροστά μεριά του Clip component διαθέσιμο) δίπλα στο URL field
[1:27:27 μμ | Edited 1:27:46 μμ] Stavroula Sokoli: button stin brosta meria?
[1:28:31 μμ | Edited 1:29:56 μμ] George Birbilis: δηλαδή σου ζητά το Activity/Media URL και έχει ένα "..." δίπλα του στα δεξιά που το πατάς και δείχνει floating popup με (*) view που εναλλάσεται μεταξύ του τρέχοντος gallery view και του pivot viewer (παρόμοια στο site θα γίνεται)
[1:29:32 μμ] George Birbilis: στη μπροστά μεριά του Player θα κάνεις δεξί κλίκ και θα δείχνει popup με επιλογές όπως goto time και Open Clip from URL (ή Set Media URL ή κάτι τέτοιο)
[1:30:57 μμ] Stavroula Sokoli: nice
[1:31:12 μμ] Stavroula Sokoli: και γι'αυτους που δεν κανουν πολυ δεξι κλικ?
[1:31:39 μμ] George Birbilis: μπορούμε να κάνουμε κάποια στιγμή reskin τον player με το Blend όταν το συνηθήσει ο Πάνος
[1:32:15 μμ | Edited 1:32:46 μμ] George Birbilis: και να προσθέσουμε ίσως αν χωράει κάπου σχετικό button (ήδη έχει αρκετό νεκρό χώρο γιατί το έχουν κυριλέ κάπως)
[1:32:53 μμ] Stavroula Sokoli: οκ
[1:33:07 μμ] Stavroula Sokoli: σε styl load pou exoun kai ta alla components
[1:33:20 μμ] Stavroula Sokoli: brosta den exoun?
[1:33:36 μμ | Edited 1:33:53 μμ] George Birbilis: ναι, όταν έχει κάποια στιγμή χρόνο ας κάνει και ένα mockup για τον player και να βάλει και load media button
[1:34:47 μμ | Edited 1:35:14 μμ] George Birbilis: γενικά είναι πρόβλημα στα buttons πως δε θα μπερδεύει ο χρήστης το state(options) load/save με το content seturl/import/export οπότε θέλει προσοχή στα icons
[1:35:29 μμ] Stavroula Sokoli: nai - alla sto clip component den exei tetoio thema swsta?
[1:35:43 μμ] Stavroula Sokoli: pantws kai o pan den eixe katalavei th diafora import export apo load save...
[1:36:19 μμ] George Birbilis: βασικά το import/export δεν έχει όλη την πληροφορία (αυτός είναι ο κλασσικός ορισμός του)
[1:36:22 μμ | Edited 1:36:57 μμ] Stavroula Sokoli: σκεψου μηπως τα κανουμε merge δηλαδη στο load να έχει ως υποκατηγορια το import (επιλογη) - και το word δεν εχει save as pdf?
[1:36:44 μμ] George Birbilis: θα μπερδεύει περισσότερο μάλλον
[1:37:09 μμ] Stavroula Sokoli: sto save as pdf δεν ειναι κατι σαν export?
[1:37:13 μμ | Edited 1:37:25 μμ] George Birbilis: γι'αυτό πάντως το state load/save το έχω από πίσω και μόνο τους activity και μπροστά (αρχικά έλεγα να τα βάλω στην titlebar με ένα dropdown ή κάτι τέτοιο)
[1:37:44 μμ | Edited 1:38:01 μμ] Stavroula Sokoli: αν καταλαβαινω καλα η διαφορα του load me to import είναι ότι στο Load φορτώνεις ίδιου τυπου αρχειο (clipflair.zip)  κai sto import διαφορετικό τύπο (.srt)
[1:38:10 μμ] George Birbilis: δυστυχώς λόγω security δεν μπορείς να πειράξεις το FileDialog στο Silveright αλλοιώς θα το είχα κάνει έτσι
[1:38:18 μμ] George Birbilis: δεν έχεις καθόλου πρόσβαση σε αυτό
[1:38:23 μμ] Stavroula Sokoli: α τοτε δεν μπορω να πω τιποτα
[1:38:35 μμ | Edited 1:38:49 μμ] George Birbilis: δηλαδή θα χρειαζόμασταν δυο dialog που θα ήταν χάλια (ένα στην αρχή για να διαλέξεις τύπο, και ένα μετά για το fileaccess)
[1:39:03 μμ] Stavroula Sokoli: γιατι δυο dialogue? επιλογη απο πολλα filetypes
[1:39:17 μμ] Stavroula Sokoli: τελος παντων, το σκεφτεσαι και αποφασιζεις
[1:39:38 μμ] George Birbilis: γιατί αν έχεις ένα button για save θα έπρεπε κάπως να διαλέξεις τι save κάνεις - μόνο αν έδειχνε popup δίπλα στο button και πάταγες εκεί και μετά άνοιγε το dialog
[1:39:42 μμ] Stavroula Sokoli: παντως οσο και να βοηθησουμε με icons, θα μπερδευει
[1:40:25 μμ | Edited 1:40:33 μμ] George Birbilis: αντίστοιχα στο load με popup όχι όμως στο κέντρο της οθόνης (σα dialog) αλλά δίπλα στο κουμπί. Πολλά κλίκ πάντως αν και το load/save δεν είναι συχνή ενέργεια εκεί

This content has not been rated yet. 
1
Admin
2550 Reputation 349 Total posts
4/25/2013 3:29:01 PM

btw, some classic semantics to be noted about import/export and load/save



open/save means that you don't lose any information from the content you are working on in your program, the full state is preserved for that content



import/export means that you transform to/from some format that doesn't contain all information, or is something different (e.g. you may export something to PDF)



in some newer s/w they're merging export with save as, but the classic save as in document editing programs meant that you save a copy with a new filename and start working on that new copy which obviously isn't the case if you use save as to do exporting (e.g. save as pdf)



sometimes they use the term load instead of open to cover both open and import (but in that case you don't lock some file [keep it open to work on it as in classic document editing])

This content has not been rated yet. 
2
George
3425 Reputation 460 Total posts
3/4/2014 7:30:34 AM

Plan to do some enhancements on this soon, to also make use with DragDrop that has been added the other day (that is not only drop in .clipflair/.clipflair.zip files, but also supported content files that each component knows how to handle).



1) The activity container will be updated in that case to know all the types components can handle and create appropriate component to wrap dropped-in content.

Due to Silverlight security restrictions this will be available only for dropped-in files, not for image/text etc. data

2) File dialogs for load/save template will then have dropdown option for filetype to select video file types, image file types etc. (depending on what the component supports - the container will have separate options there for each set of filetypes, videos, images, captions etc.)

3) For ease of use "Load media file" button of Clip component will be kept at its back, next to the Media URL option (needs a better button there though) and similavawill be added to Image component and to Captions component (which also needs a Captions URL field at its back to load/show readonly remote captions [will be able to edit remote captions after loading them by removing the captions url value])

4) for local video/image files probably will start storing them inside the .clipflair file to avoid user confusion and enable some extra disconnected scenaria, where .clipflair file is loaded locally

5) Load template from URL will probably also be changed able to recognize remote content (apart from component template), but only if a supported file extension exists in the URL)

This content has not been rated yet. 
3
George
3425 Reputation 460 Total posts
3/25/2014 3:52:29 PM

1) this has been implemented (apart from captions files that have some issue at the moment), so you can drop media and text files in the container (will add drop of images in the future too)
2)  load saved component dialog at the back of Clip and Text now has dropdown to select media/text files apart from .clipflair. Maybe will add this to save dialog to to be able to export content from one place (useful in Captions and Text components mostly)
4) will see into implementing local file storage inside .clipflair for both video and images

This content has not been rated yet. 
4
George
3425 Reputation 460 Total posts
7/20/2014 10:30:30 AM

the above items have been implemented

This content has not been rated yet. 
5